Home \ mama

Bądź na bieżąco z dziećmi na plaży! Wiemy, jakie stroje kąpielowe w tym roku.

Czy na plażach Fuerteventura, czy gdzie indziej - tego lata będzie po prostu niezapomniany! Plażowi chłopcy i plażowe dziewczyny na scenie. Wakacje zaczynają się!

Z SZKOLENIA OSTROŚCI.

Jak modelowaliśmy wyspę Fuerteventura .

NIEDZIELA   Nasza grupa jest dość liczna. Oprócz redaktora naczelnego i jej córek, fotografa Vlado, jego asystenta Honza, który nosi żonę i dziewięciomiesięcznego syna Jáchyma oraz dwoje innych dzieci - Laurinkę (2.5) i Filípka (4), wybiera się w podróż do Wysp Kanaryjskich z Travel Agency Canaria Travel. Fuerteventura jest bardzo ciepłą pogodą, wymiata świeżą bryzę z Atlantyku, a wszystkie dzieci są zachwycone basenem. Dzielimy nasze usługi. Zawsze patrzy się, inni noszą walizki i rozpakowują stylizację.     PONIEDZIAŁEK   Dziś mamy jasny cel. Po pierwsze, mieć dzieci, po drugie, wybrać odpowiednie miejsce dla czterech modnych wydawnictw, które planujemy tutaj zrobić. Wieczorem prasujemy stylizację na następny dzień, dzieci dudnią... Ale uważaj, o wpół do ósmej wszyscy się kręcą. Dzień na basenie pełnym gier, a gra jest po prostu dobra. A jutro rano rano, na dachu... Jest tu ładny basen.     WTOREK   O 7.30 jesteśmy na dachu. "Nie zamierzam brać stroju kąpielowego!", Mówi Filippek. "Nie wiem", zabiera ze sobą Laurę. Och, więc jesteśmy na dachu z dwoma rozzłoszczonymi dzieciakami, które nie chcą ze sobą współpracować. To nie pomaga przekonywać, gubić, grozić, po prostu nic. Cały zespół - fotograf Vlado, asystent Honza i redaktor naczelny Alice - wskakuje do basenu i krzyczy: "To świetnie, przyjdźcie dla nas. Ale weź swój strój kąpielowy! " Strzelamy. Nie robimy nawet zdjęć na plaży, jak sobie wyobrażamy. Dzieci wsiadają do namiotu i nie chcą się wspinać. Za kawałkiem moreli i piosenką Bác bác bum bác kusi ich. Latają entuzjastycznie wzdłuż plaży i szybko fotografujemy.     ŚRODA   Dzieci nie chcą znowu współpracować. Gdy jeden blokuje, drugi powtarza go, a trzeci traci (w pożyczonym stylu) na środku chodnika, głową w dół i sztuczkami. To nie tylko próba cierpliwości, ale także dyplomacja. Na szczęście znaleźliśmy wspaniałe miejsce, restaurację Princess Arminda w Betancurii, gdzie cały zespół zrobił sangrię. Dzięki niej trochę się odprężyliśmy, przestaliśmy popychać dzieci i nagle zaczęliśmy się bawić. Krótko mówiąc, dzieci są naszymi lustrami. A ci, których mamy u nas, pokazali nam to dzisiaj.     CZWARTEK   Dzisiaj większość czasu spędzaliśmy fotografując modę rodzinną na plażach rybackiego miasteczka Ajuy. Mały Jáchym (9 miesięcy) działał bardzo dobrze i wydawało się, że cieszy się strzelaniną (nawet jeśli silny wiatr wiał). Reszta dzieci zatrzymała się w hotelu iw końcu mogła cieszyć się basenem i promenadą wokół oceanu.     PIĄTEK   Przybyliśmy na Wyspy Kanaryjskie z odważnymi celami. Wydaje się tak wiele tygodni w ciągu tygodnia, że ​​nie możemy tego zrobić, że dzieci nie mogą tego zrobić. Ale zrobiliśmy to. Idziemy ze świetnymi zdjęciami i dużym doświadczeniem tutaj. W końcu dzieci dokonały wielkiego postępu: 1) doszły do ​​przekonania o swojej opinii (mają stosy zabawek do współpracy), 2) dzięki all inclusive nauczyli się wiązać na talerzu, przynieść je na stół, 3) animatorzy nauczyli się kilku tańców tutaj, 4) zaczęli być bardziej niezależni, 5) stwierdzili, że chodzi bez rodziców, a wujek i tatuaż z mamusi to świetna zabawa.

WIDEO: Jak chronić dzieci przed słońcem i jak wybrać odpowiednie ubrania .

Mama popularny:
10 gwiazd, które urodziły czterdzieści.

Ulubiona kolacja dla dzieci Naleśniki!.

Kontroluje geny lub środowisko.

Jak właściwie używać homeopatii.

Procedura zajścia w ciążę.

Nie można gotować bez ziół, mówi blogerka Dagmar Heřtová.

Czy ten antykoncepcyjny Qlair jest normalny.

Wymioty i nudności w czasie ciąży czy może to wpływać na płód.

Pavlína Němcová: Wino jest prawdziwe i pieniądze.

Dlaczego lubimy oceniać inne matki.

Jaki jest prawidłowy rozmiar czcionki.

Jaka homeopatia przeciw reakcji heksawacynowej.

Czy możemy zacząć.

Twój syn pije tylko pięć minut podczas karmienia piersią.

Jedno dziecko wolę .

Co to jest zespół centralnego hipertonii.

Wpuszczasz.

Sezon grypowy w ciąży Jak sobie z tym poradzić bez siniaków i na co uważać.

Przepisy na herbatę: W menu wybierz kuskus, łupież i quino.

Kiedy coś pójdzie nie tak: czy boisz się operacji w czasie ciąży.

Horoskop na czerwiec 2013 r.