Home \ Sport i fitness
 

Jak policzyć wyniki w kręgle.

 

Większość współczesnych kręgielni wyposażona jest w elektroniczny kalkulator wyników, ale rozumie, jak ważne są wyniki liczenia, gdy elektroniczny licznik jest niedostępny lub po prostu gra się na podwórkowej zabawie. Wiedząc, jak liczyć wynik w kręgle, gracz może lepiej zrozumieć grę i zdobyć punkty.

              

Procedura .

    

    1      Ogólna wiedza  .

    
     
  1.            1      Poznaj podstawy struktury gry. Gra w kręgle ma 10 rund. W każdej rundzie każdy gracz ma 2 opcje, aby zrzucić wszystkie 10 szpilek.  
       
    • Jeśli gracz rzuci wszystkie 10 szpilek przy pierwszej próbie w tej rundzie, otrzyma tak zwany strajk i nie będzie potrzebował drugiej rundy w tej rundzie
    •  
    • Jeśli gracz używa wszystkich pik w rundzie 2, aby strzelać, otrzymuje tak zwany zapas. Na przykład gracz może upuścić 7 szpilek w pierwszej rundzie i 3 szpilki w drugiej.
    •  
    • Jeśli gracz wydobywa wszystkie 10 pinów za pierwszym razem, a następnie wszystkie 10 punktów w stosunku do drugiego, nadal jest uważany za zapasowy (bez strajku), ponieważ były dwie kule, aby je zastrzelić.
    •  
    • Tak zwana otwarta klatka jest wtedy, gdy gracz nie pasuje do wszystkich 10 szpilek przy obu próbach.
    •  
           
  2.  
  3.             2      Zapoznaj się z formatem karty do gry w kręgle. Tablica wyników ma miejsce w nazwie każdego gracza, a następnie 10 pól (po jednym na rundę) i ogólny wynik. Każde z 10 pudełek jest podzielone na 2 mniejsze pudełka; używasz do zapisywania liczby pinów upuszczonych w każdej z rund.  
       
    • Ogólne pole punktacji zawiera 1 mniejsze pole, które oznacza trzecią rundę w 10 rundach - jest używane tylko wtedy, gdy gracz otrzymuje 10 rundę zapasowego lub strajku.
    •  
           
  4.  
  5.             3      Poznaj dodatki. W zależności od zasad wybranych przez Ciebie i Twoich znajomych, musisz zdecydować, jak oznaczyć zmiany w grze. Co jakiś czas zdarzają się niezwykłe rzeczy - w jaki sposób zostaną oznaczone?  
       
    • "F" może wskazywać na sytuację, w której gracz przekroczył granicę (dosłownie) - linię oddzielającą początek od rzeczywistej ścieżki. Jeśli tak się stanie, otrzymają 0 punktów za ten ruch.
    •  
    • Jeśli gracz otrzyma tak zwany split, możesz zaznaczyć "O" wokół numeru, aby oznaczyć układ pinów. Alternatywnie, oznacz "S" przed liczbą upuszczonych szpilek. "Podział" występuje, gdy łuk zostanie skutecznie upuszczony, a pomiędzy pozostałymi nadal pozostaje luka.
    •  
    • Jeśli brakuje zaślepki przedniej, czasami używane są terminy "szeroki" lub "wymywanie". "W" można odnotować na karcie, ale ogólnie to wyjaśnienie zostało usunięte z normalnego użytkowania.  
    •  
                     
  6.  
             

    2      Liczba wyników  .

    
     
  1.             1      Zliczanie otwartej ramki. Liczenie punktów w otwartej ramce na karcie punktacji jest prostym dodatkiem do liczby rzutów spadł do pierwszego rzutu i liczby szpilek spadł do drugiej rundy Jest to łączny wynik dla rundy.  
       
    • Ciągła suma używana jest w kręgle. Obecny wynik każdego gracza jest wymieniony w polu dla każdej rundy. Na przykład, jeśli gracz rzuca 3 kołkami na pierwszej przeszkodzie, a 2 na drugiej, w polu 1 koła umieszcza się 5. Jeśli gracz upuści w sumie 7 szpilek w drugiej rundzie, w polu dla koła 2 wpisuje się 12.
    •  
           
  2.  
  3.             2      Zapasowy zapas. Jeśli gracz otrzymuje zapas, liczba szpilek upuszczonych przy pierwszej próbie jest rejestrowana w pierwszym polu, a drugie pole jest obcięte.  
       
    • Część zapasowa ma wartość 10 szpilek oraz liczbę szpilek, które gracz rzuca w następnym rzucie. Na przykład, jeśli gracz otrzymuje zapas w pierwszej rundzie, a następnie rzuca 7 szpilek w pierwszej rundzie drugiej rundy, wpisz 17 w polu na 1. rundę.
    •  
           
  4.  
  5.             3      Policz strajk. Jeśli gracz otrzyma ostrzeżenie, wpisz pierwsze pole X rzutów.  
       
    • Kiedy policzycie punkty za strajk, strajk ma wartość 10 szpilek oraz liczbę szpilek, które gracz uzyskał w dwóch kolejnych wyścigach. Na przykład, jeśli gracz dostaje strajk w rundzie 1, a następnie rzuca 5 szpilek na pierwszą rundę w drugiej rundzie i 4 szpilki na drugą rundę, wpisz 19 do kosza 1.
    •  
    • Jeśli gracz rzuci ostrzeżenie i kolejne uderzenie, graczowi zostaje jeszcze przydzielona dodatkowa godzina, więc jeśli gracz otrzyma 1, 2 i 3 rundy, łączna liczba w pierwszej rundzie wyniesie 30.
    •  
           
  6.  
  7.             4      Kombinacje rekordów. Czasami jest nieco chaotycznie. Sprawdźmy: kiedy rzucasz pierwszą turę, w drugim rozdaniu (7 | /) i 9 w trzecim, jaki jest wynik ogólny?  
       
    • Czy dostałeś 48? Pierwsza runda to 20 (strike plus spare to 10 + 10), druga runda to 39 (20 + 10 + 9), a trzecia runda to 48 (39 + 9).
    •  
           
  8.  
             

Rzeczy, których potrzebujesz .

                  

Zasoby i cytaty .

       
     
  1. Jak zdobyć 10 kręgli  
  2.  
  3. http://slocums.homestead.com/gamescore.html  
  4.  
                          
Sport i fitness popularny:
Jak zostać ninja.

Jak policzyć wyniki w kręgle.

Jak zachować formę.

Jak uzyskać większe i mocniejsze nadgarstki.

Jak stanąć.

Jak grać w tenisa.

Jak wzmocnić swój nadgarstek.

Jak jeździć na łyżwach.

Jak uzyskać rozwinięte dolne mięśnie brzucha.

Jak poprawić koszykówkę.

Jak samemu uczyć kung fu.

Jak nie męczyć w biegu.

Jak rozwinąć niższe mięśnie brzucha.

Jak ćwiczyć w domu z jedną ręką hantle.

Jak zdobyć piękną dupę bikini.

Jak zrobić sedy leys.

Jak mieć większe mięśnie na klatce piersiowej.

Jak trenować z hantlami.

Jak grać w baseball.

Jak rozprostować ramiona.

Jak zostać ninja.